loading...
MEDICINE
akbar بازدید : 45 چهارشنبه 28 آبان 1399 نظرات (0)

فوق تخصص جراحی پلاستیک

 

فوق تخصص جراحی پلاستیک ، یک تخصص پزشکی است که جراح قادر است اعمال ترمیمی یا اصلاح را انجام دهد. همچنین با کمک این علم می توان برخی از بدشکلی ها و نواقص برخی از قسمت هایی از اعضای بدن را اصلاح کرد. با انتخاب  بهترین جراح پلاستیک ایران می توان به بهترین نتیجه ممکن دست یافت.

 

 

 

جراحی پلاستیک ایران:

جراحی پلاستیک ایران ، در حالی که بیش تر برای جراحی زیبایی شناخته شده است، بسیاری از انواع جراحی های ترمیمی، جراحی دست، جراحی ریز، و ترمیم سوختگی ها را هم شامل می شود.

واژهٔ «پلاستیک» واژه ای یونانی به معنای قالب یا شکل دهی است؛ کاربرد آن در اینجا هیچ ارتباطی با ماده پلیمری مصنوعی به نام پلاستیک ندارد.

، به صورت نوین در دو زمینه گسترده تکامل یافته است:بازسازی نقص های جسمی و زیباترکردن شکل عادی می باشد.

جراحی زیبایی قصد دارد که حداکثر زیبایی ممکن را برای شما به وجود آورد. اگر انتظار شما از جراحی تغییر شگفت انگیزاست باید بگویم که امکان پذیر نمی باشد.

جراحی پلاستیک ایران ، ترکیبی از علم و هنر می باشد.غیر ممکن است که بتوان  نتیجه را تضمین کرد. در هر حال نتیجه جراحی در جراحی صورت در بعضی بیماران نسبت به دیگران بیشتر قابل پیشبینی است.

که این موضوع عوامل متعددی وابسته است مثل وضعیت فیزیکی صورت – ضخامت و وضعیت پوست – وجود یا فقدان میزان چربی در صورت – سن نسبی پوست – تعداد و انواع چروک های موجود – اسکلت استخوان – تاثیرات وراثتی و هورمونی و غیره.

جراحی های زیبایی صورت  ایجاد حس اعتماد به نفس و جوانی است، و شاید مهم ترین اجزاء بدن در این رابطه صورت باشد.

با گذشت زمان عواملی مانند استرس های زندگی ونیز نور خورشید و ……  باعث شل شدن عضلات صورت وافزایش چین وچروک صورت خواهند شد.

جراحی صورت برای اصلاح شلی و افتادگی و یا چروک های پوست در نظر گرفته شده است. بر خلاف  آنچه که ممکن است شنیده باشید تمام اسکارهای جراحی را نمی توان از بین برد.

هنر بهترین جراح پلاستیک ایران این است که اسکارها را در خطوط طبیعی صورت قرار دهد جائی که کمتر دیده شده یا به راحتی به وسیله آرایش یا استیل موها پوشیده خواهد شد. با وجودی که اسکارها دائمی هستند به ندرت مشخص هستند و مشکلی به وجود نمی آورند.

 

 

 

Iranian Plastic Surgery

 اتوپلاستی توسط  جراحی پلاستیک ایران:

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی نوعی عمل زیبایی است که به منظور تغییر اندازه، موقعیت یا تناسب گوش با سایر اجزای سر و صورت انجام می شود.

نتیجه حاصل از جراحی زیبایی گوش یا همان اتوپلاستی تا حدود زیادی بستگی به تغییرات مورد نظر هر فرد دارد، اما به طور کلی این عمل  اعتماد به نفس را به ویژه در کودکان و نوجوانان  تقویت می کند.

اگر گوش های کودک زیاد از دو طرف سر بیرون زده باشد، می توان از طریق عمل پینینگ، لاله گوش را صاف تر و آن را هم سطح تر با سر کرد.

اگر یکی از گوش ها بالاتر از گوش دیگر قرار گرفته است، با عمل اصلاح موقعیت گوش، می توان  بین گوش ها  در دو طرف سر تقارن ایجاد کرد. گوش هایی که اندازه خیلی بزرگ و غیرطبیعی دارند را نیز می توان در جریان یک عمل مجزا و یا همراه با سایر مشکلات گوش، درمان کرد.

 جراحی شکم توسط جراحی پلاستیک ایران :

یکی از قدرتمند ترین عمل های جراحی که سبب سفت کردن، تغییر شکل و بازگرداندن شکم های شل و افتاده به حالت اولیه می شود،جراحی شکم یا آبدومینوپلاستی می باشد که نیاز به شکاف بزرگ در اطراف شکم دارد واسکار باقی مانده بعد از جراحی  آن بزرگ خواهد بود.

این جراحی در افرادی که میزان افتادگی شکم آن ها کم تر است ، دارای برش کمتر و جراحت مختصر تری است که تنها زیر شکم را در گیر می کند. بنابراین به عنوان جراحی محدود شکمی و یا مینی آبدومینوپلاستیاز آن نام برده می شود.

مینوابدومینوپلاستی باعث می شود که بافت زیر شکم اصلاح شده، افتادگی و شلی آن جبران کرده و البته باعث از بین رفتن  خطوط استریا ایجاد شده روی پوست شود . بعد از این جراحی شکم صاف و زیبا خواهد بود و می تواند در زیبایی اندام شما بسیار تاثیر گذار باشد.

 

جراحی افتادگی پلک توسط  جراحی پلاستیک ایران :

در صورت وجود تنبلی چشم در افتادگی پلک نوزادان و کودکان , باید جراحی افتادگی پلک انجام شود. ولی در صورتی که افتادگی پلک سبب تنبلی در نوزادان و کودکان نشده باشد , جراحی در سنین ورود به مدرسه و یا ۱۸ سالگی انجام می شود.

در افتادگی پلک بزرگسالان از عمل جراحی افتادگی پلک (با یا بدون بلفاروپلاستی) استفاده می شود که اکثرا تحت بی حسی موضعی توسط جراح پلک  انجام خواهد شد.

برای برش پوستی امواج رادیوئی مورد استفاده قرار می گیرد.هزینه جراحی بلفاروپلاستی بالا پس از معاینه توسط جراح پلک و تعیین نوع جراحی افتادگی پلک و جراحی های دیگر زیبایی چشم اعلام می شود.

 

Iranian Plastic Surgery

 

 

 

 

بزرگ و کوچک کردن سینه توسط  جراحی پلاستیک ایران :

به هر دلیلی که برای پروتز سینه اقدام کرده اید بهتر است بدانید که این موضوع تصمیمی است که باید کاملا شخصی و آگاهانه گرفته شود.

توجه داشته باشید که این عمل هم مثل بسیاری از اعمال جراحی زیبایی دیگر، به تنهایی تمام مشکلات اصلی زندگی شما را حل نخواهد کرد، اما ممکن است به افزایش اعتماد به نفس و بهبود شکل ظاهری شما کمک کند.

این شما هستید که پس از انجام مشورت های کافی باید تمام فواید و اشکالات بالقوه این عمل را بررسی کرده و تصمیم گیری نهایی را انجام دهید.توجه داشته باشید که روش های مختلفی  برای جراحی  بزرگ کردن سینه  وجود دارد.

انتخاب بهترین روش برای جراحی، به سن و شرایط فیزیکی بدن شما و شرایط عمومی سلامت شما بستگی خواهد داشت. محل برش روی پستان ها می تواند متغیر باشد و این شما هستید که پس از کسب اطلاعات کافی در مورد فایده ها و ضررهای احتمالی هریک از روش ها، از پزشک معالج خود کمک گرفته و بهترین روش را انتخاب می کنید.

همچنین برای کوچک کردن سینه می توان از روش های متقاوتی اسفاده کرد که بهتر است شما قبلا نزد پزشک متخصص معاینه شوید.

 

 

 

جراحی پلاستیک

 

 

 

جراحی بینی توسط  جراحی پلاستیک ایران :

جراحی بینی ایران با اهداف متفاوتی انجام می شود گاهی فردی با مشکلات تنفسی و انسدادی بینی خود مواجه است یا بویایی او به هر دلیلی دچار مشکل شده و خواهان اصلاح عملکرد بینی خود می باشد.برای این منظور جراحی بینی  بهترین گزینه درمانی برای این افراد می باشد .

اما در کشور ما اکثر مراجعان و داوطلبان جراحی بینی در پی اصلاح فرم و شکل بینی خود می باشند و توجه آن ها به  زیبایی این عمل بیش از عملکرد آن است .

و اگر فرم بینی از زیبایی مورد نظر برخوردار شد ، رضایت کامل خود را از نتایج جراحی بینی اعلام داشته و از موارد دیگر چشم پوشی خواهند کرد.

دستمزد متخصص جراحی پلاستیک صورت، معمولا شامل خود هزینه عمل بینی می باشد. هزینه جراحی بینی، بستگی به جراحی که انتخاب می کنید  دارد.

اختلاف در هزینه جراحی زیبایی بینی نشان دهنده ی تخصص جراح در جراحی بینی، صلاحیت های حرفه ای، تجربه، شناخته شده بودن و معروفیت او می باشد.

بیشتر جراحان می گویند که عمل زیبایی بینی برای کوچک کردن بینی ، یکی از سخت ترین انواع جراحی ها می باشد. همچنین، این عمل یکی از معدود جراحی های زیبایی است که به اصلاحات بعدی هم نیاز دارد.

جراح پلاستیک کیست؟

جراح پلاستیک شخصی است که بعد از دریافت دکترای پزشکی خود یک دوره تخصیی در رشته جراحی عمومی طی می کند و سپس بعد از ۳ سال تعلیم در دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک در مراکر دانشگاهی معتبر مفتخر به کسب این تخصص حرفه ای می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 496
  • بازدید کلی : 2,062