loading...
MEDICINE
akbar بازدید : 13 دوشنبه 07 مهر 1399 نظرات (0)

بهترین جراحان بینی تهران

بهترین جراحان بینی تهران جراحی  است که  شما با مراجعه به مطب پزشک و با دیدن نمونه کارهای بینی  تشخیص دهید که متناسب باسلیقه‌ی شما است یا خیر ؟

از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که از پزشک خود انتظارات منطقی از نتیجه جراحی بینی داشته باشید البته یک جراح خوب باید از نتیجه جراحی به شما اطمینان دهد تا بیمار دچار استرس و نگرانی از نتیجه جراحی نشود هر چه همکاری بین جراح بینی و بیمار بیشتر باشد منجر به موفقیت بیشتر در جراحی می‌شود.

 

بهترین جراحان بینی تهران

 

بهترین جراحان بینی تهران علاوه بر مهارت و تخصص‌های لازم باید به هنگام مشاوره بدون در نظر گرفتن منافع خود بتوانند به‌خوبی مشاوره دهند و یک دیدگاه کلی  از نتایج به فرد متقاضی بدهند تا به‌خوبی بتواند تصمیم‌گیری کند.

پس دقت داشته باشید برای رسیدن به نتیجه دلخواه جراحی عمل بینی خود را به جراحی بسپارید که از موفقیت نتیجه خیالتان راحت باشد.

 

خصوصیات بهترین بهترین جراحان بینی تهران

-بهترین جراحان بینی تهرانباید توانایی انجام جراحی بینی روی انواع بینی را داشته باشد.

-باید با اصول ریاضی آگاه باشد و با دانش زیبایی شناختی آشنا باشد.

-جراح بیني باید سلامت فرد را اولویت قرار دهد و اسکلت و ساختار بینی را حفظ نماید و حتی در حین عمل برای جلوگیری از آسیب پذیری بافت های ضعیف را تقویت نماید.

-باید با صبر و حوصله به انتظار و خواسته فرد از انجام جراحی بینی توجه کند و با در نظر گرفتن نوع و ساختار بینی فرد، دیدگاه کلی از نتیجه جراحی بینی به فرد بدهد تا فرد بتواند درباره عمل بینی خود تصمیم گیری نماید.

جراح  بینی باید بتواند اعتماد بیمار را با دادن دید کلی از جراحی بینی جلب نماید چرا که اعتماد به جراح بینی رابطه مستقیمی با رضایتمندی از عمل بینی خواهد داشت.

جراح بینی باید توانایی تجسم شکل بینی بعد از جراحی بینی را داشته باشد.

-همچنین جراح باید دارای سوابق درخشان و رضایتمندانه ای در انجام جراحی انواع بینی با مشکلات مختلف باشد.

-جراح  قبل از جراحی بینی در جلسه مشاوره باید از تمامی سوابق بیماری و مصرف دارویی فرد آگاه گردد.

 

 

بهترین جراحان بینی تهران

 

توصیه بهترین جراحان بینی در تهران در چسب زدن بینی

برای اینکه در جراحی بینی ، تغییرات مدنظر اعمال شود نیاز است که پوست بینی از روی اسکلت بینی برداشته شود و پس از فرم دهی بینی ، پوست بر روی ساختار جدید بینی قرار گیرد.

برداشتن پوست بینی و قراردادن مجدد آن بر روی اسکلت بینی ، باعث می شود تا فضای خالی بین پوست و اسکلت بینی ایجاد شود و این فضا منجربه ایجاد تورم بینی شود .

دلیل چسب زدن بینی بعد از عمل بینی نیز برای کاهش فضای ایجاد شده و در نتیجه از بین رفتن تورم زیر پوستی است .

همچنین چسب بینی یک محافظ بینی نیز در نظر گرفته می شود تا در صورت زدن ضربه ناخواسته به بینی تا حدی از بینی محافظت کند.

مدت زمان مفید از چسب بینی ، 30 الی 60 روز است و در دراز مدت هیچ تاثیر بسزایی در کاهش تورم یا فرم دهی بینی ندارد

 

 

 

مهارت و تجربه بهترین جراحان بینی در تهران

یکی  از فاکتور های مهم در انتخاب بهترین جراحان بینی تهران مهارت و تبحر و تجربه جراح است که برای تشخیص آن می توان مجموعه ای از کار های متفاوت را انجام داد.

ساده ترین کار مشاهده نمونه کارهایی است که پزشک مورد نظر در سطح اینترنت و یا شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده است.

معمولا پزشکان سعی می کنند  نمونه کار های خود را در وبسایت شخصی یا صفحه اختصاصی خود در اینستاگرام قرار دهند. و یا از نمونه جراحی های خود در تبلیغات استفاده کنند.

 

 

اما باید توجه داشته باشید که گول تبلیغات را نخورید. یعنی اگر تصاویر یا ویدئو های منتشر شده خیلی عالی و مورد پسند شما بودند دلیل قطعی بر خوب بودن جراح نیست.

در کنار دیدن تصاویر و ویدئو ها حتما به مطب برای مشاوره مراجعه کنید و از نزدیک با افرادی که جراحی کرده اند صحبت کنید و از میزان رضایت آنها آگاه شوید

 

میزان تحصیلاتبهترین جراحان بینی تهران

مهمترین نکته برای انتخاب جراح ، تحصیلات و تخصص جراح است . گاها پیش می آید که پزشکانی که تخصصی در این زمینه ندارند و به آناتومی بینی آشنایی کاملی ندارند دست به این جراحی میزنند که مسلما عوارض جبران ناپذیری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

جراح بینی باید حدالامکان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و یا فوق تخصص حلق و بینی باشد. البته ملاک اصلی مدرک تحصیلی نیست . ممکن است افراد با همین مدارک توانایی و تبحر چنانی نداشته باشند ، اما باید به آن توجه کرد.

جراح باید بورد تخصصی داشته باشد زیرا داشتن بورد تخصصی به مراجعه کننده اطمینان می دهد که جراح بینی مهارت های پزشکی مورد نیاز برای جراحی را دارد.

همچنین جراح باید از آخرین و بروزترین تکنیک های جراحی بینی اطلاع داشته باشد و مدام در حال بروزرسانی سطح اطلاعاتی خود باشد.

 http://www.drfarokhsavaddar.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 537
  • بازدید کلی : 2,103