loading...
MEDICINE
akbar بازدید : 29 سه شنبه 27 خرداد 1399 نظرات (0)

بهترین جراح قلب ایران

بهترین جراح قلب ایران کیست : در ابتدا باید گفت که جراحی یکی از شیوه‌های درمانی در پزشکی است. در این روش معمولاً از برش برای برداشتن بخشی از بدن مانند کیسه صفرا،یا بافت عفونی یا سرطانی و یا کارگذاشتن وسیله‌ای مانند پروتز یا دریچه مصنوعی و یا دستکاری و اصلاح نقصی مانند دوختن آنوریسم یا باز کردن رگ استفاده می‌شود

جراح قلب در علم پزشکی به فردی که توانایی انجام صحیح جراحی را دارد، جراح می گویند. جراح در اتاق عمل، جراحی ای را که تخصصش را دارد انجام می دهد. جراحی ها انواع مختلفی دارند از جمله جراحی قلب، جراحی مغز و اعصاب، جراحی زنان و زایمان، جراحی زیبایی و … که هر کدام را جراح متخصص آن انجام می دهد.

 کاربهترین جراح قلب ایران چیست

جراح قلبکار  بهترین جراح قلب در ایران  سنگین و  دشوار است. ساعت کار جراح قلب  معمولا طولانی است و گاهی در روزهای تعطیل و شب ها نیز ادامه می یابد. بسیاری از جراحان قلب طبق مقررات باید در بخشی از ساعات غیرکاری هم همیشه در دسترس باشند. بنابراین ورود به این شغل نیازمند روحیه ای خستگی ناپذیر است.

وظایف بهترین جراح قلب در ایران

۱- تشخیص صحیح بیماری

۲- تصمیم گیری در مورد مناسب ترین روش جراحی

۳- انجام جراحی به نحو احسن برای بیماران

۴- نظارت بر بیماران پس از جراحی

 مراحل بعد ازعمل قلب توسط بهترین جراح قلب ایران

اگر شما عمل جراحی قلب شما توسط بهترین جراح قلب ایران انجام شده باشد حتما به شما و همراهانتان قبل از جراحی توضیحات کامل درباره نحوه جراحی  و اقدامات بعد از جراحی را داده است  که در اینجا به صورت مختصر اقدامات بعد جراحی قلب را  برای شما شرح  میدهیم:

جراح قلب۱-بیمار باید بداند که تجربه بازیابی‌هایی قبل از مرخص شدن از بیمارستان روی شما صورت می‌گیرد. ممکن است یک روز و یا بیشتر بسته به نوع عمل جراحی قلبی که انجام داده اید  و تشخیص بهترین جراح قلب ایران ، در بخش ICU بیمارستان بستری شوید.

۲-در این گونه موارد معمولا با استفاده از سوزن سرم که درون رگ بازو و یا قفسه سینه بیمار و یا هر نقطه در دسترس بدن وصل می‌کنند، تا مایعات مورد نیاز را به بدن‌تان برسانند تا زمانی که خود بیمار قادر باشید آنها را بخورید.

۳-در چنین مواقعی تیم پزشکی و یا پرستاری متخصص  مراقب بیمار در بیمارستان هستند  در این مواقع ممکن است مقدار اکسیژن مورد نیاز بدنتان را از طریق ماسک دهانی و یا توسط لوله‌هایی به سوراخ بینی‌تان برسانند. این اکسیژن رسانی تا زمانی که بهترین جراح قلب ایران دستور نداده باشد، جمع آوری نمی‌شود.

۴- و وقتی  بیمار میخواهد بخش ICU  بیمارستان را ترک کند ، چندین روز قبل از رفتن به خانه بیمار را به بخش دیگری از بیمارستان انتقال می‌دهند. و در تمام دوره ایی که شما بیمارستان  بستری هستید، توسط بهترین جراح قلب ایران  و  تیم پرستاران مجربش تمام وقت  مراقب ضربان قلب، فشار خون، تنفس و محل برش (جراحی) شما هستند. البته بهتر است در  بیمارستان خود نیز پیگیر مطالبات خود باشید

توصیه مهم  از نظر بهترین جراح قلب ایران که رعایت آنها پس از جراحی قلب الزامی است

جراح قلبافراد مختلف به جراحی قلب پاسخ‌های متفاوتی می‌دهند. بهبودی بیمار در خانه هم  بستگی به نوع مشکلات قلبی و نحوه‌ٔ جراحی  توسط بهترین جراح قلب ایران دارد. به طور معمول جراح توصیه‌هایی از جمله مراقبت از نواحی برش خورده در موقع جراحی، علائم عفونت و سایر عوارض مربوط به آن و توصیه‌هایی برای مقابله با عوارض حاصل از جراحی قلب ، به بیمار و همراهان بیمار می‌دهد.بیمار  همچنین می‌تواند اطلاعاتی درباره نحو‌هٔ مصرف داروها و قرار ملاقات بعدی را با بهترین جراح قلب ایران در میان بگذارید

مراقبت مداوم بعد از جراحی قلب

مراقبت‌های پس از عمل جراحی قلب  شامل بررسی‌هایی دقیقی  است که  توسط پزشکتان انجام میشود که در طی این بازدید، ممکن است آزمایش خون، نوار قلب، اکوکاردیوگرافی (پژواکنگاری قلب) یا آزمایش میزان استرس را تجویز کند

.این آزمایشات  برای این است که نشان دهد قلب بیمار بعد از جراحی قلب  به چه نحوی کار می‌کند. در برخی از انواع جراحی قلب بیمار  باید از داروهای ضد انعقاد خون برای رقیق شدن خون استفاده کنید. در این باره بهتربن جراح قلب ایران با توجه به آزمایش‌هایی که روی بیمار انجام می‌دهد، مقدار و دوز مورد نظر را را برای بیمار تجویز می‌کند که حتما باید مصرف شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 491
  • بازدید کلی : 2,057