loading...
MEDICINE
akbar بازدید : 12 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

بهترین جراح لیپوماتیک تهران

بهترین جراح لیپوماتیک تهران با توجه به مهارت وتجربه ای که در این زمینه دارد بهترین جراحی را برای شما انجام خواهد داد به گونه ای که ازنتیجه جراحی رضایت کامل را داشته باشید.

امروزه بیشتر افراد با مشکل چاقی‌های موضعی مواجه هستند و می‌خواهند که با لیپوماتیک مشکلات خود را به‌طور کامل برطرف نمایند و به دنبال بهترین جراح لیپوماتیک در تهران هستند.

 

 

بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

 

 

 

لیپوماتیک روشی است که در بیشتر کلینیک های زیبایی‌اندام ارائه می‌شود ، اما برای دریافت یک نتیجه خوب در لیپوماتیک باید پزشکی را انتخاب نمایید که تجربه کافی را دراین زمینهٔ داشته باشد .

با انجام لیپوماتیک می‌توانید به اندام ایده آل خود در این رمینه دست‌ یابید. این روش امروزه بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد و روش کاملاً مطمئنی است . مکانیزه دستگاه مورد استفاده در این روش به این‌گونه است که با حرکات فیزیکی لوله‌ای بدون تداخل حرارتی بافت چربی تخریب می‌شود و با استفاده از قدرت مکش چربی‌های تخریب‌شده از بدن خارج می‌شود.

 

 

 

 

 

 

انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک تهران

همانطور که گفته شد، بهتر است برای به دست آوردن نتیجه ایده آل و رسیدن به اندامی زیبا به بهترین جراح لیپوماتیک در تهران مراجعه کنید. برای دست یابی به این امر، شما می توانید از دوستان و آشنایان خوددراین زمینه پرس و جو کنید و یا از گوگل کمک بگیرید. بعد از انتخاب پزشک در مورد او تحقیق کرده و برای مشاوره و نیز مشاهده نمونه کارها، نزد ایشان مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که حتماً در جلسه ی مشاوره تمامی انتظارات خود را با پزشک مورد نظر در میان بگذارید تا بتواند به درستی شما را در این زمینه راهنمایی کند.

به طور کلی علاوه بر بررسی سوابق و تجربه پزشک، باید ویژگی های بهترین جراح لیپوماتیک که شامل موارد ذیل می باشد را مورد توجه قرار دهید؛

-جراح متخصص باید دارای نمونه کار از انواع لیپوماتیک باشد.

-پزشک باید جراح متخصص پلاستیک باشد.

-راهنمایی های لازم در مورد چگونگی لیپوماتیک در اختیار بیمار قرار دهد.

-اقدامات و مراقبت های لازم و کافی را قبل از انجام جراحی، برای بیمار توضیح دهد.

 

 

 

 

 

 

بهترین جراح لیپوماتیک درتهران کیست ؟

 

برای انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در تهران شما ابتدا باید نمونه کارها  پزشک مورد نظر را مشاهده کنید این امر کمک بسیار شایانی به شما  می‌کند، لیپوماتیک یک عمل بسیار حساسی است  که باید با دقت بسیار بالایی انجام گیرد تا فرد از نتایج آن رضایت داشته باشد.

 

البته باید به این نکته هم توجه کنید که برای اینکه یک فرد نتیجه مطلوبی از جراحی  لیپوماتیک بگیرد باید کاندیدای مناسبی برای این عمل باشید زیرا اگر چربی‌های تجمع شده در قسمت‌های مختلف بدن بسیار زیاد باشد لیپوماتیک برای شما گزینه مناسبی نمی‌باشد .

 

زیرا با این روش میزان خاصی از چربی از بدن استخراج می‌شود .درصورتی‌که چربی‌های در قسمت شکم شما به‌اندازه‌ای زیاد باشد که شکم حالت افتاده‌ای پیدا کند لیپوماتیک برای این‌گونه افراد مناسبی نمی‌باشد.

 

 

 

 

بهترین جراح لیپوماتیک تهران کیست ؟

بهترین جراح لیپوماتیک تهران باید دارای ویژگی های زیر باشد و مهارت های تخصصی زیر را داشته باشد:

-دردرجه اول باید سوابق پزشک بررسی شود و میزان تجربه و تخصص پزشک را درعمل هایی که انجام داده در نظر بگیرید واطمینان کامل به پزشکتان تحت این عمل جراحی قرار بگیرید.

 

-پزشک قبلا عمل لیپوماتیک را انجام داده باشد.

-جراح  باید متخصص لیپوماتیک و یا جراح زیبایی باشد.

-درباره نحوه انجام عمل به بیمار توضیحات کافی را ارائه دهد.

– به بیمار آگاهی و توصیه های لازم را درباره عمل لیپوماتیک بدهد.

جراح لیپوماتیک باید در کنترل وعبور دادن لوله کانولا مهارت داشته باشد، که درست انجام شدن این عمل در تخلیه صحیح و یکنواخت چربی ها تاثیر زیادی دارد. گفتنی است که جراح متخصص لیپوماتیک علاوه بر داشتن تخصص در زمینه های جراحی زیبایی و لیپوماتیک باید نحوه کار با دستگاه لیپوماتیک را به خوبی بلد باشد.

قبل از انجام پیکر تراشی به روش لیپوماتیک کلیه سوابق بیمارو داروهای مصرفی بررسی شود و در صورتی که بیمار در سلامت کامل باشد، فرد می تواند تحت عمل لیپوماتیک قرار بگیرد. در حین انجام عمل خروج چربی ها توسط دستگاه لیپوماتیک، پزشک با توجه کامل باید حرکت کانولا را در نظر داشته باشد.

 

 

بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

 

 

نکاتی که در مورد جراحی لیپوماتیک باید بدانید

همانطور که بیان شد لیپوماتیک عملی جهت بیرون آوردن سلول های چربی بدن است. البته وزن اضافه نکردن و رعایت رژیم غذایی مناسب در باقی نمودن و ثابت بودن نتیجه تاثیر بسزایی دارد. اگر وزنتان اضافه شود طبیعی است تناسب اندام شما از بین می رود و چربی های جدید در محل های دیگری قرار گرفته می شوند.

اگرعمل زیبایی لیپوماتیک به روش صحیح و زیر نظر پزشک متخصص انجام گیرد، عملی ایده‌آل با امنیت کامل برای لاغری موضعی محسوب می شود و به شما کمک می کند که به نتیجه و اندام دلخواه خود برسید. الزامی است با متخصص مشاور برای مطمئن شدن از مناسب بودن عمل لیپوماتیک برای شما مشورت کنید.

 

 

توصیه جراح لیپوماتیک در تهران بعد از انجام جراحی چیست

پس از استفاده از روش لیپوماتیک، گذاشتن کمپرس سرد یا گرم در محل تخلیه شده از چربی و رفتن به سونا و وان گرم تا یک ماه اکیدا ممنوع است.

 

دو تا سه روز پس از لیپوماتیک چربی ها ،خروج  ترشحات خونی ادامه دارد.

 

کبودی حاصل از لیپوماتیک نیز طی دو هفته خود به خود برطرف خواهد شد.

همچنین هزینه و قیمت روش لاغری موضعی به کمک دستگاه پیشرفته ی لیپوماتیک، با توجه به وسعت منطقه و میزان چربی انباشته شده  تعیین می شود.

پس از آگاهی از روش لیپوماتیک و نحوه ی عملکرد آن ، انتخاب جراح لیپوماتیک درتهران جهت انجام این روش بسیار مهم است  زیرا روش تخصصی لیپوماتیک باید در مراکز تخصصی پوست و زیبایی توسط یک متخصص پوست باسابقه و حرفه ای صورت پذیرد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 544
  • بازدید کلی : 2,110